Nyt puhutaan digimarkkinoinnista!
...kestätkö totuuden?

Sokea
markkinointi

Dataohjautuva
markkinointi

Nyt puhutaan digimarkkinoinnista!
...kestätkö totuuden?

Sokea
markkinointi

Dataohjautuva
markkinointi

Suurin osa yrityksistä markkinoi sokkona.

Mitä tämä tarkoittaa:

Suurin osa yrityksistä kaataa rahaa markkinointiin ilman todellista tulosvastuuta.

  • Markkinoinnin tehokkuutta ei mitata
  • Markkinointia ei tehdä dataohjautuvasti
  • Lämpimät, potentiaaliset asiakkaat päästetään pois uudelleenmarkkinoimatta dynaamisesti ja yksilöidysti

”Tässä on budjetti – toivotaan parasta…”

Markkinoinnin tehokkuus alkaa mittaamisesta.

Tiedätkö, kuinka paljon digimarkkinointisi tuottaa?

Tiedätkö, kuinka paljon viime kuussa…

…markkinointisi toi myyntiä tai konversioita?

…markkinointisi tuotti sijoitettua euroa kohden?

Jos haluat nähdä, tuottaako markkinointisi oikeasti tuloksia, sinulla täytyy olla 360°-näkymä liiketoimintaasi, josta näet kunkin markkinointialustan- ja kampanjan kulut ja attribuoidut tulot.

Markkinointia ei ohjata mutulla vaan datalla.

Kuka vain voi kaataa rahaa markkinointiin ja toivoa parasta, mutta tämä harvemmin tuottaa nykymaailmassa tulosta.

Dataohjautuvan markkinoinnin keinovalikoimaa:

  1. Analytiikan konversiotapahtumien perusteella kohdistetut yleisöt
  2. Google Analytics 4:n koneoppimisen avulla luodut todennäköisimmistä ostajista koostuvat yleisöt
  3. Dynaaminen uudelleenmarkkinointi, eli kullekin asiakkaalle display-mainontana juuri sen tuotteen tai palvelun näyttäminen, jota hän sivustollasi katsoi

Dataohjautuva markkinointi tavoittelee aina matalinta asiakashankinnan hintaa, ja tämä mahdollistaa sen, että budjetista otetaan kaikki irti.

Nykymaailman dataohjautuva markkinointi ei tarkoita enää sitä, että data on vain tukena. Data on nyt kuskin paikalla.

UUSIMMAT JULKAISUT

Display-mainonta: hinta ja mitä se tarkoittaa? (2022 opas!)

Display-mainonta: hinta ja esittely Display-mainonta Neticen toteuttamana 590€ 390€ / kk + alv + mediabudjetti Uudelleenmarkkinointi, kohdennettu mainonta ja sijoittelu Mainontamateriaalin toteutus Tulosten (sis. myynnin!) jatkuva mittaaminen ja optimointi Kuukausipalaverit asiakkaan kanssa Varaa ilmainen kartoitus! Mitä display-mainonta tarkoittaa? Display-mainonta yhdistää tekstiä, kuvia/videoita ja linkin verkkosivustollesi. Klikattuaan asiakas voi lukea sivustollasi lisää tuotteestasi tai palvelustasi. Display-mainonta…

Uudelleenmarkkinointi – palauta asiakas ostamaan!

Uudelleenmarkkinointi palauttaa tuotettasi tai palveluasi harkitsevan asiakkaan myös ostamaan. Uudelleenmarkkinointi iskee harkitseviin asiakkaisiin myyntisi lisäämiseksi. Jos myyt verkossa, tiedät, että suurin osa kävijöistä ei konvertoidu heti ensimmäisen käynnin aikana maksaviksi asiakkaiksi, vaikka kiinnostusta tuotettasi tai palveluasi kohtaan olisikin. Riippuen mm. toimialastasi, usein kävijöistä 96-99% ei ensimmäisen istunnon aikana osta, vaan poistuu sivulta esimerkiksi katsomaan kilpailijoiden…

Ilmainen koulutus: Google Analytics 4 – käyttöönotto ja siirtymä | To 24.11.2022 klo 14

ILMAINEN VERKKOKOULUTUS! – käyttöönotto ja siirtymä To 24.11.2022 klo 14-15 Koulutuksen jälkeen ymmärrät mm: Kuinka otat Google Analytics 4:n käyttöön Kuinka luot jatkumon UA:n ja GA4:n välille Kuinka GA4 mahdollistaa tehokkaan digitaalisen myynnin myös jatkossa. Ilmoittaudu nyt! Ilmoittautumislomake Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Nimi *Yrityksen/työpaikan nimi *Sähköposti *Lähetämme tähän sähköpostiin linkin,…

Saat nyt valita.

Sininen vai punainen pilleri?

Tiesitkö?

Googlen hakukonemainonta ja Facebook ovat kaksi tuottavinta digimarkkinointikanavaa.

Tämän vuoksi me olemme erikoistuneet ottamaan erityisesti näistä alustoista kaiken irti.

Lähde: Hubspot: State of Marketing, 2020

75% asiakkaista sanoo hyötyvänsä hakukonemainonnasta

Hakukonemainonta ei siis ole hakuammuntaa, sillä asiakas etsii juuri sinua.

Lähde: Clutch Report, 2022

Google-mainonta tuottaa sijoitetun pääoman keskimäärin kahdeksankertaisesti takaisin.

Tuotto vaihtelee eri alojen ja yritysten välillä, mutta voisiko se toimia myös sinulle?

Lähde: Google Economic Impact, 2021

Lähetä

Miksi valitsisit meidät?

Nämä erottavat meidät kilpailijoistamme:

  • Ei starttimaksua
  • Läpinäkyvä ja kaikille asiakkaille sama hinnoittelu
  • Kenties eniten arvoa rahalle – lupaamme budjetista aina 60-80% mediaostoihin!

Meillä on kokemusta niin suurten kuin pientenkin toimijoiden digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toteutuksista. Sen lisäksi olemme pk-yrityksille kustannustehokkaampi toimija kuin perinteiset konsulttitalot tai palkattu digimarkkinointipäällikkö. Skaalautuvat peruspakettimme kattavat pienille ja keskisuurille yrityksille keskeiset toiminnot murto-osalla kustannuksista.

Digimarkkinoinnin toteutus on myös yhdistettävissä erilaisiin web- ja analytiikkaprojekteihin tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä niin jutellaan!

Myynnin ja markkinoinnin analytiikka
Klikkaa kuvaa suurentaaksesi
Digimarkkinoinnin analytiikka
Klikkaa kuvaa suurentaaksesi

Meidän tehtävämme on auttaa.

Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä, kuinka digitaalinen markkinointi tukisi liiketoimintasi kasvua.

Kiinnostuitko?
Jätä yhteystietosi alle ja otamme sinuun yhteyttä yhden työpäivän kuluessa.
Tietoturvasyistä ethän syötä kenttään sensitiivistä tai salassapidettävää tietoa.
OTA YHTEYTTÄ

Puhelin: 09 2316 3777

Sähköposti: myynti@netice.fi