Nyt puhutaan digimarkkinoinnista!
...kestätkö totuuden?

Sokea
markkinointi

Dataohjautuva
markkinointi

Nyt puhutaan digimarkkinoinnista!
...kestätkö totuuden?

Sokea
markkinointi

Dataohjautuva
markkinointi

Suurin osa yrityksistä markkinoi sokkona.

Mitä tämä tarkoittaa:

Suurin osa yrityksistä kaataa rahaa markkinointiin ilman todellista tulosvastuuta.

  • Markkinoinnin tehokkuutta ei mitata
  • Markkinointia ei tehdä dataohjautuvasti
  • Lämpimät, potentiaaliset asiakkaat päästetään pois uudelleenmarkkinoimatta dynaamisesti ja yksilöidysti

”Tässä on budjetti – toivotaan parasta…”

Markkinoinnin tehokkuus alkaa mittaamisesta.

Tiedätkö, kuinka paljon digimarkkinointisi tuottaa?

Tiedätkö, kuinka paljon viime kuussa…

…markkinointisi toi myyntiä tai konversioita?

…markkinointisi tuotti sijoitettua euroa kohden?

Jos haluat nähdä, tuottaako markkinointisi oikeasti tuloksia, sinulla täytyy olla 360°-näkymä liiketoimintaasi, josta näet kunkin markkinointialustan- ja kampanjan kulut ja attribuoidut tulot.

Markkinointia ei ohjata mutulla vaan datalla.

Kuka vain voi kaataa rahaa markkinointiin ja toivoa parasta, mutta tämä harvemmin tuottaa nykymaailmassa tulosta.

Dataohjautuvan markkinoinnin keinovalikoimaa:

  1. Analytiikan konversiotapahtumien perusteella kohdistetut yleisöt
  2. Google Analytics 4:n koneoppimisen avulla luodut todennäköisimmistä ostajista koostuvat yleisöt
  3. Dynaaminen uudelleenmarkkinointi, eli kullekin asiakkaalle display-mainontana juuri sen tuotteen tai palvelun näyttäminen, jota hän sivustollasi katsoi

Dataohjautuva markkinointi tavoittelee aina matalinta asiakashankinnan hintaa, ja tämä mahdollistaa sen, että budjetista otetaan kaikki irti.

Nykymaailman dataohjautuva markkinointi ei tarkoita enää sitä, että data on vain tukena. Data on nyt kuskin paikalla.

UUSIMMAT JULKAISUT

Digimarkkinoinnin mittarit ja raportointi | Ilmainen koulutus 6.4.2023

ILMAINEN VERKKOKOULUTUS! ja raportointi To 6.4.2023 klo 14-15 Koulutuksen jälkeen ymmärrät mm: Markkinoinnin tärkeimpiä mittareita Kuinka raportoit markkinoinnin suorituskykyä Paljonko markkinointisi todella tuo myyntiä Ilmoittaudu nyt! Ilmoittautumislomake Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Nimi *Yrityksen/työpaikan nimi *Sähköposti *Lähetämme tähän sähköpostiin linkin, josta pääset koulutukseen.Tulevat ilmaiset koulutukset: * Netice järjestää ilmaisia koulutuksia joka…

GA4 ja Looker Studio | Ilmainen koulutus

Video: Google Analytics 4 ja Looker Studio Katso koulutus ilmaiseksi alla olevasta videosta. https://www.youtube.com/watch?v=ILOj9v9TdQc GA4 & Looker Studio – digitaalisen liiketoimintasi mitattavuus: koulutuksen esittely Tunne verkkoliiketoimintasi Google Analytics 4:n ja Looker Studion avulla! Koulutuksen jälkeen ymmärrät mm.🔹 Kuinka visualisoit ja raportoit Google Analytics -dataa🔹 Mikä todella tuo verkkoliiketoiminnassasi konversioita ja myyntiä🔹 Webisi käyttökokemusta👉🏻 ja kuinka…

Markkinoinnin mittarit – 2023 opas!

Markkinoinnin mittarit: näin mittaat markkinointia konkreettisesti Google Looker Studiolla! Mitä ovat markkinoinnin mittarit? Markkinoinnin mittarit ovat tärkeitä, koska ne auttavat ymmärtämään, miten yrityksesi markkinointitoimet vaikuttavat liiketoimintaan. Digitaalisessa markkinoinnissa on useita KPI-mittareita, jotka voidaan seurata Looker Studiolla tai muilla työkaluilla. Näitä mittareita ovat esimerkiksi verkkosivuston liikenne, konversiot, sosiaalisen median seuraajamäärät, sähköpostilistan koko ja avausprosentit sekä mainosten…

Saat nyt valita.

Sininen vai punainen pilleri?

Tiesitkö?

Googlen hakukonemainonta ja Facebook ovat kaksi tuottavinta digimarkkinointikanavaa.

Tämän vuoksi me olemme erikoistuneet ottamaan erityisesti näistä alustoista kaiken irti.

Lähde: Hubspot: State of Marketing, 2020

75% asiakkaista sanoo hyötyvänsä hakukonemainonnasta

Hakukonemainonta ei siis ole hakuammuntaa, sillä asiakas etsii juuri sinua.

Lähde: Clutch Report, 2022

Google-mainonta tuottaa sijoitetun pääoman keskimäärin kahdeksankertaisesti takaisin.

Tuotto vaihtelee eri alojen ja yritysten välillä, mutta voisiko se toimia myös sinulle?

Lähde: Google Economic Impact, 2021

Lähetä

Miksi valitsisit meidät?

Nämä erottavat meidät kilpailijoistamme:

  • Ei starttimaksua
  • Läpinäkyvä ja kaikille asiakkaille sama hinnoittelu
  • Kenties eniten arvoa rahalle – lupaamme budjetista aina 60-80% mediaostoihin!

Meillä on kokemusta niin suurten kuin pientenkin toimijoiden digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin toteutuksista. Sen lisäksi olemme pk-yrityksille kustannustehokkaampi toimija kuin perinteiset konsulttitalot tai palkattu digimarkkinointipäällikkö. Skaalautuvat peruspakettimme kattavat pienille ja keskisuurille yrityksille keskeiset toiminnot murto-osalla kustannuksista.

Digimarkkinoinnin toteutus on myös yhdistettävissä erilaisiin web- ja analytiikkaprojekteihin tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä niin jutellaan!

Myynnin ja markkinoinnin analytiikka
Klikkaa kuvaa suurentaaksesi
Digimarkkinoinnin analytiikka
Klikkaa kuvaa suurentaaksesi

Meidän tehtävämme on auttaa.

Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä, kuinka digitaalinen markkinointi tukisi liiketoimintasi kasvua.

Kiinnostuitko?
Jätä yhteystietosi alle ja otamme sinuun yhteyttä yhden työpäivän kuluessa.
Tietoturvasyistä ethän syötä kenttään sensitiivistä tai salassapidettävää tietoa.
OTA YHTEYTTÄ

Puhelin: 09 2316 3777

Sähköposti: myynti@netice.fi