Kiitos ajanvarauksestasi!

Olet saanut sähköpostiisi varausvahvistuksen. Odotamme innolla tapaamistamme!

 

Lähetämme sinulle pian sähköpostilla linkin sisältävän kutsun, jolla pääset liittymään ilmaiseen digimarkkinoinnin kartoituspuheluun.

Huomaathan, että mikäli aikataulusi muuttuvat, voit olla meihin yhteydessä puhelimitse 09 2316 3777 sekä sähköpostitse info@netice.fi.

UUSIMMAT JULKAISUT

Digimarkkinoinnin mittarit ja raportointi | Ilmainen koulutus 6.4.2023

ILMAINEN VERKKOKOULUTUS! ja raportointi To 6.4.2023 klo 14-15 Koulutuksen jälkeen ymmärrät mm: Markkinoinnin tärkeimpiä mittareita Kuinka raportoit markkinoinnin suorituskykyä Paljonko markkinointisi todella tuo myyntiä Ilmoittaudu nyt! Ilmoittautumislomake Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Nimi *Yrityksen/työpaikan nimi *Sähköposti *Lähetämme tähän sähköpostiin linkin, josta pääset koulutukseen.Tulevat ilmaiset koulutukset: * Netice järjestää ilmaisia koulutuksia joka…

GA4 ja Looker Studio | Ilmainen koulutus

Video: Google Analytics 4 ja Looker Studio Katso koulutus ilmaiseksi alla olevasta videosta. https://www.youtube.com/watch?v=ILOj9v9TdQc GA4 & Looker Studio – digitaalisen liiketoimintasi mitattavuus: koulutuksen esittely Tunne verkkoliiketoimintasi Google Analytics 4:n ja Looker Studion avulla! Koulutuksen jälkeen ymmärrät mm.🔹 Kuinka visualisoit ja raportoit Google Analytics -dataa🔹 Mikä todella tuo verkkoliiketoiminnassasi konversioita ja myyntiä🔹 Webisi käyttökokemusta👉🏻 ja kuinka…

Markkinoinnin mittarit – 2023 opas!

Markkinoinnin mittarit: näin mittaat markkinointia konkreettisesti Google Looker Studiolla! Mitä ovat markkinoinnin mittarit? Markkinoinnin mittarit ovat tärkeitä, koska ne auttavat ymmärtämään, miten yrityksesi markkinointitoimet vaikuttavat liiketoimintaan. Digitaalisessa markkinoinnissa on useita KPI-mittareita, jotka voidaan seurata Looker Studiolla tai muilla työkaluilla. Näitä mittareita ovat esimerkiksi verkkosivuston liikenne, konversiot, sosiaalisen median seuraajamäärät, sähköpostilistan koko ja avausprosentit sekä mainosten…